Полтавський обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді
Полтавської обласної ради

м. Полтава, вул. Покровська, 38, тел.: (05322)2-06-91; 50-04-51

e-mail: poltavaocnttum@ukr.net

Середа, 2018-10-17, 11:25 PM
Вітаю Вас, Гість

ГУРТОК ЮНИЙ ВИНАХІДНИК І РАЦІОНАЛІЗАТОР

 Керівник наукового гуртка "ЮНИЙ ВИНАХІДНИК І РАЦІОНАЛІЗАТОР" Драчинський Анатолій Гаврилович

 При Полтавському обласному центрі науково-технічної творчості  учнівської молоді діє гурток "ЮНИЙ ВИНАХІДНИК І РАЦІОНАЛІЗАТОР", слухачами якого є учні 5-11 класів, тут діє як очне так і заочне навчання. Під час заочного навчання працює консультпункт, до якого  входять учні, які навчаються в подібних гуртках районних та міських станціях юних техніків області, окремих школах та учнівська молодь, яка цікавиться винахідницькою та раціоналізаторською роботою, має можливість приїхати, отримати консультації з виготовлення виробів та написанню наукових робіт, згідно тематики наукового гуртка.

 Винахідницька творчість це діючий засіб професійної орієнтації учнів, оскільки захоплення з дитинства та юнацтва не рідко переростає в покликання людини. Як показує багатий досвід розвитку дитячої винахідницької та раціоналізаторської роботи виховна цінність цього виду діяльності учнів надзвичайно велика.

 Участь в пошуково-конструкторській, винахідницькій роботі, побудова власними силами навіть невеликої технічної споруди дають майбутньому робітнику, інженеру, техніку, науковому працівнику переважні навички творчої праці уміння вести спостереження, ставити науково-технічні експерименти, розвивати мислення, захоплення справою, прищеплюють, і навіть тривало, самі різноманітні навички обробки різних матеріалів. Захоплення технічною творчістю є виключно ефективним засобом набуття та усвідомленого міцного засвоєння безліч загальнонаукових та спеціальних знань понад шкільної програми.

 У ході навчання учні набувають різних умінь і навичок, вчаться пов'язувати вивчений матеріал із життям, роблять свої висновки. Оволодівають вмінням самостійно здобувати знання, працювати з літературою, контролювати своє мислення. Учні із задоволенням готують наукові роботи, а також презентації з винахідницьких та раціоналізаторських робіт.