Педагогічні читання
Якість освітнього процесу закладу, його результати певною мірою залежать від педагога, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності. Сучасні вимоги до педагога на перше місце ставлять систематичну самостійну роботу з розвитку професійної компетентності, поглиблення його теоретичних знань та практичних умінь.
З метою поліпшення фахової підготовки керівників гуртків 27 січня 2021 року відбулись педагогічні читання „Самоосвіта педагогічних працівників як один із факторів професійної майстерності”.
Поняття „самоосвіта” розкрила завідувач відділу Коба Г.М., закцентувавши увагу на меті, методах та презентації результатів самоосвіти наставників вихованців Центру.
„Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників” – такою була тема виступу Романовської Т.М. Вона розкрила шляхи підвищення професійної компетентності педагогів, розповіла, як можна створити “ситуації успіху” для творчої самореалізації. Разом з колегами опрацювали анкету „Шляхи розвитку” та визначили рівень готовності кожного до самовдосконалення. Врешті дійшли висновку, що професійна компетентність – це мистецтво, яке повинно постійно удосконалюватись.
Радостєва Є.В. запропонувала присутнім обговорити тему „Створення інноваційних методичних продуктів”, зазначила, що практика оригінальних, новаторських педагогічних ідей має охоплювати цілісний освітній процес у закладі: від визначення його мети до очікуваних результатів.
Цікавою та ілюстративною була доповідь Фирсова І.І. „Нотатки керівника авіамодельного гуртка”, він запропонував алгоритм конструювання педагогічної діяльності, опираючись на власний досвід.
„Не бійтесь експериментувати, будьте активними, старанно працюйте над собою, проявіть творчість та креативність – і ви досягнете вершин педагогічної майстерності, – таким був загальний месседж зібрання.
|