Традиційні та інноваційні форми виховної діяльності
Основні вимоги до оформлення методичних розробок
Нові освітні технології сприяють поступовому зміщенню співвідношення «освіта – самоосвіта» до домінування самоосвіти. Швидкий розвиток сучасної науки, постійне нарощування інформації, підвищення вимог до будь-якого спеціаліста щодо його професійної компетентності потребують від кожної особистості прагнення й уміння систематично та наполегливо займатися самоосвітою.
Педагогічна наука не стоїть на одному місці, постійні зміни в обгрунтуванні методик, технологій, методів і прийомів навчання потребують уваги тих, хто їх використовує. Методична служба Центру допомагає керівникам гуртків в опановуванні новими знаннями чи відновлюванні в пам’яті уже здобутих.
З метою підвищення рівня професійної компетентності педагогів методичною службою закладу було організовано проведення інформаційної трибуни „Вимоги до оформлення методичних розробок”. Завідувач відділу Коба Г.М. звернула увагу присутніх на класифікації методичних розробок, структуру методичних матеріалів, вимоги до їх оформлення, конкретно зупинилася на характеристиці розділів. Методист Передерій О.О. розробила та презентувала керівникам гуртків буклет на таку ж тему із серії „На допомогу керівнику гуртка”.