Полтавський обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді
Полтавської обласної ради

36014, м. Полтава, вул. Покровська, 38, тел.: (0532)56-24-85; 50-04-51

e-mail: poltavaocnttum@ukr.net

Четвер, 2024-07-25, 12:39 PM
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2020 » Лютий » 6 » Педагогічні читання позашкільників
10:49 AM
Педагогічні читання позашкільників

Педагогічні читання позашкільників

  5 лютого 2020 року у конференц-залі Полтавського обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді Полтавської обласної ради педагогів закладу об’єднала спільна мета – актуальна тема педагогічних читань „Інноваційна діяльність як особливий вид творчої діяльності педагога”. 
 У межах зазначеної теми до уваги присутніх підготували свої тематичні виступи що супроводжувалися інформативними відео презентаціями доповідачі:
  - Гаєва Надія Олександрівна, методист Центру, яка розгорнула інтерактивну взаємодію із педагогами на тему „Сутність інноваційної педагогічної діяльності”.
  - Микуця Тетяна Володимирівна, заступник директора з виховної роботи Центру, яка розкрила присутнім найважливіші аспекти теми „Готовність до інноваційної діяльності як особливий вид творчого розвитку педагога”.
  Запам’ятався педагогам-позашкільникам Полтавського обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді Полтавської обласної ради вислів американського вченого, письменника П. Друкера „Інноваційна діяльність – це гарно організована, раціональна і систематична робота”.
  Під час інтерактивного спілкування розповіли присутні і про своє розуміння тлумачення поняття „Інновація”, а про наукові тлумачення разом із Надією Олександрівною (з матеріалу виступу) даного поняття пропонуємо ознайомитися і Вам.
  Інновація це:
 - процес створення, поширення й використання нових засобів (нововведень) для розв’язання тих педагогічних проблем, які досі розв’язувались по-іншому;
 - результат творчого пошуку оригінальних, нестандартних рішень різноманітних педагогічних проблем; 
 - актуальні, значущі й системні новоутворення, які виникають на основі різноманітних ініціатив і нововведень, що стають перспективними для еволюції освіти і позитивно впливають на її розвиток; 
 - продукти інноваційної освітньої діяльності, які характеризуються процесами створення, розповсюдження та використання нового засобу (новизни, нововведення) в галузі педагогіки та наукових досліджень;
 - нові форми організації праці та управління, нові види технологій, які охоплюють не тільки окремі установи й організації, але й різні сфери діяльності;
 - процес оновлення чи вдосконалення теорії і практики освіти, який оптимізує досягнення її мети; 
 - процес здійснення цілеспрямованих змін, зорієнтованих на перетворення яких-небудь компонентів у структурі або функціонуванні організацій;
 - нові ідеї, дії, або адаптовані ідеї, або такі, для яких настав час реалізації;
 - нововведення в галузі техніки, технології, організації праці і управління, які ґрунтуються на використанні досягнень науки і передового досвіду, а також використанні цих нововведень у найрізноманітніших галузях і сферах діяльності.
  Цікаво було присутнім проаналізувати себе і свою педагогічну діяльність у відповідності до запропонованих Тетяною Володимирівною основних критеріїв готовності до інноваційної діяльності, компонентів інноваційної компетентності педагога, та наявності у себе відповідних якостей педагога готового до інноваційної професійної діяльності!

 

Переглядів: 246 | Додав: poltavaman | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0