12:00 PM Педагогічні технології – в практику | |
Педагогічні технології – в практику 17 листопада 2021 року педагоги Центру продовжили знайомство з практичним застосуванням інноваційних педагогічних технологій в освітній діяльності. З можливостями застосування проєктно-технологічної діяльності в освітньому та виховному процесах закладу позашкільної освіти, педагогів ознайомила методист, керівник гуртка „Весела голка” Воробйова Людмила Володимирівна. На прикладі проєкту „Зігрій мої лапки”, що був організований у гуртку за участю вихованців, батьків і педагогів, вона показала можливості оформлення результатів проведеної роботи. Головна мета якої – виготовлення текстильних лежанок у місцевий притулок для тварин. Запропонувала переглянути презентацію: „Оформлення проєкту” та відеозвіту на основі відзнятих світлин та відео під час роботи над проєктом. Педагогічне панно „Піфагор: математик, людина, сім’янин” представила керівник гуртка Поночовна Тетяна Григорівна. Виявляється, що саме Піфагор і його учні, у яких авторитет учителя був незаперечний, ввели в обіг слова „філософія” і „філософ”. Він став легендою і джерелом дискусій уже в стародавні часи. І досі висуваються нові гіпотези, тлумачення діяльності стародавнього мудреця та його послідовників. На прикладах доповіді керівника гуртка „Авіамоделювання” Фирсова Ігоря Івановича про „Судівство спортивних змагань” присутні ознайомилися з секретами, перевагами та проблемами занять спортивно-технічних гуртків. Необхідність приймати участь у змаганнях, виставках, зльотах, конкурсах – є невід’ємним показником результативності освітньої діяльності закладів позашкільної освіти. Адже саме участь у змаганнях різних рівнів, можливість порівнювати свій результат з іншими стимулює вихованців до цілеспрямованого отримання знань і відпрацювання практичних навичок під час виготовлення технічних моделей та пристроїв. | |
|
Всього коментарів: 0 | |